Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Darmowa dostawa od 150PLN!
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Nie jesteś zadowolony z zakupu ? Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny do 14dni od momentu odebrania przesyłki. Warunkiem jest aby produkty zwracane były nienaruszone wraz z oryginalnym opakowaniem.
Jak wykonać zwrot ?
- zapakuj zwracane produkty oraz dobrze zabezpiecz paczkę na czas transportu tak aby zawartość nie uległa uszkodzeniu,
- paczkę wyślij na adres zawarty w formularzu,
- do paczki dołącz wypełniony formularz, który znajdziesz poniżej.
Formularz zwrotu i reklamacji pobierzesz klikając TUTAJ
Zwrot środków nastąpi nie później niż w przeciągu 14dni od momentu otrzymania przez Nas przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
- USZKODZONA PRZESYŁKA
Jeśli zauważysz, że Twoja paczka doręczana przez kuriera jest uszkodzona, otwarta lub ktoś ewidentnie próbował ją otworzyć bądź zniszczona - spisz w obecności kuriera protokół reklamacyjny.
W przypadku dostawy do paczkomatów InPost: jeśli wygląd Twojej paczki budzi jakiekolwiek wątpliwości (próby otwarcia, uszkodzenie paczki, oderwane taśmy zabezpieczające) – postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli zauważysz, że zakupione produkty zostały uszkodzone po rozpakowaniu paczki – skontaktuj się z nami mailowo biuro@kaen.com.pl podając numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów. Zawsze odpowiemy jak najszybciej to możliwe !
W przypadku dostawy do paczkomatów InPost: jeśli wygląd Twojej paczki budzi jakiekolwiek wątpliwości (próby otwarcia, uszkodzenie paczki, oderwane taśmy zabezpieczające) – postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli zauważysz, że zakupione produkty zostały uszkodzone po rozpakowaniu paczki – skontaktuj się z nami mailowo biuro@kaen.com.pl podając numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów. Zawsze odpowiemy jak najszybciej to możliwe !
- NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA
Cały proces kompletowania oraz wysyłki przesyłek jest przez nas monitorowany. Jeśli jednak podczas rozpakowywania paczki stwierdzisz, że brakuje w niej zamówionych produktów – skontaktuj się niezwłocznie z nami biuro@kaen.com.pl podając:
- numer zamówienia,
- zdjęcie odebranej paczki i jej zawartość,
- informację czy odebrałeś paczkę już uszkodzoną lub budzącą Twoje wątpliwości.
- WADLIWY ZAMÓWIONY PRODUKT
Produkt, który zamówiłeś dotarł uszkodzony? Poinformuj nas o tym jak najszybciej mailowo biuro@kaen.com.pl przesyłając również:
- zdjęcia uszkodzonego towaru,
- numer zamówienia,
- informację czy paczka odbierana była uszkodzona lub miała widoczne ślady ingerencji osób trzecich.
- zdjęcia uszkodzonego towaru,
- numer zamówienia,
- informację czy paczka odbierana była uszkodzona lub miała widoczne ślady ingerencji osób trzecich.