FAQ

ŚWIECE:

Czy wasze świece są bezpieczne ?

  • Wszystkie nasze świece są wykonywane ze 100% naturalnego wosku sojowego z dodatkiem kompozycji zapachowych, które posiadają certyfikat IFRA.
Czy wasze produkty są ręcznie robione w Polsce ?
  • Tak, wszystkie nasze produkty są wykonywane ręcznie w Polsce. Nawet nasze opakowania są produkowane w Polsce.
Czy wasze świece są intensywne ?
  • Każda nasza świeca ma zdedcydowanie inny charakter zapachu i przede wszystkim każdy z Nas zapachy odczuwa inaczej. Jednak śmiało możemy stwierdzić, że wszystkie nasze świece należą do intensywnych bo my jako ich twórcy kochamy mocne i wyraziste zapachy.
Co ma wpływ na intensywność zapachu w pomieszczeniach ?
  • W tej sytuacji trzeba zwrócić szczególną uwagę na wielkość pomieszczenia, jego rodzaj oraz samo miejsce palenia świecy. Wbrew pozorom to błache rzeczy ale z bardzo istotnym wpływem na intensywność oraz jakość palenia świecy.
    Nasze świece swoją 100% intensywność oddają w pomieszczeniach max. do 20m2. Jeśli pomieszczenie jest większe intensywność zapachu będzie malała. Drugą ważną kwestią jest rodzaj pomieszczenia, jeśli świecę ustawimy w otwartej i dużej przestrzeni, w dodatku z dużą ilością przepływu świeżego powietrza (np. w przeciągu, na oknie lub przy otwartych oknach) zapach bardzo szybko będzie uciekał z pomieszczenia nie oddając zamierzonego efektu.
Jak wzmocnić intensywność zapachu ?
  • Jeśli chcesz aby zapach był jeszcze bardziej intensywny w danym miejscu zalecamy odpalenia min. dwóch lub więcej naszych świec o tym samym zapachu. Wtedy zapach będzie unosił się z kilku różnych miejsc w Twoim pomieszczeniu tworząc jedną, ogromną kompozycję zapachową we wnętrzu.
Dlaczego nie powinno się palić świecy w przeciągu lub bezpośrednio przy otwartym oknie ?
  • Sam przeciąg w pomieszczeniu (ale również mowa tutaj o otwartym oknie) bardzo negatywnie wpływa na jakość palenia świecy. Wiatr zaburza wielkość oraz spokój palącego się knota, a przez to wypalanie może być nierównomierne, słabsze oraz zdecydowanie dłuższe co może spowodować "upalenie się knotów" powodując tym samym tunelowanie się świecy przez zbyt słaby płomień lub zgaszenie jednego z knotów co również spowoduje w/w tunelowanie.
Czy temperatura otoczenia wpływa na jakość palenia świecy?
  • Tak temperatura otoczenia ma duży wpływ na jakość wypalania tak samo jak temperatura samego produktu.
    Jeśli odpalisz zimną świecę, w szczególności pierwsze palenie może trwać conajmniej o 2x dłużej niż powinno poprzez zbyt zimny wosk, który będzie mniej podatny na topienie (najczęściej zdarza się to zimą, kiedy wyciągamy paczkę z paczkomatu lub odbieramy od kuriera) i od razu odpalamy. Zalecamy odczekać kilka godzin, aż świeca osiągnie temperaturę pokojową. Odpalenie zimnej świecy może skutkować pęknięciem szkła poprzez nagłą zmianę temperatury.
Czy świece mogę stosować również na zewnątrz ?
  • Nasze wszystkie świece zostały stworzone z myślą o zasosowaniu wewnętrznym jednak nie zabraniamy ani też nie zachęcamy.



DOSTAWA I ZWROTY:

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
  • Wszystkie zamówienia staramy się realizować ekspresowo jeszcze tego samego dnia, kiedy zostało złożone zamówienie. Jednak czasami potrzebujemy maksymalnie do 24h aby skompletować i wysłać do Ciebie zamówienie.

Czy wysyłacie towar za granicę ?
  • W naszym sklepie online nie znajdziesz takiej opcji ale jeśli bardzo Ci na tym zależy skontaktuj się z nami. Omówimy szczegóły indywidualnie i postaramy się pomóc.
    Dane kontaktowe do nas znajdziesz w zakładce KONTAKT
Jaką formę wysyłki oferujecie ?
  • Zamówienia realizujemy poprzez: paczkomaty InPost, kuriera InPost, kuriera DPD oraz punkty DPD Pickup.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?
  • Na tą chwilę nie mamy takiej możliwości, prowadzimy jedynie sprzedaż online. Jednak  możesz znaleźć nasze produkty w niektórych sklepach stacjonarnych.
Czy mogę zwrócić bądź wymienić zamówiony towar ?
  • Rozumiemy, że wybór zapachów lub produktów tylko i wyłącznie poprzez opis i zakup ich online czasem może nie przypaść do gustu dlatego doskonale to rozumiemy. Możesz zwrócić lub wymienić zakupione produkty, a my je przyjmiemy i zwrócimy środki bądź wymienimy na inne w zależności od Twojej decyzji.
    Oczywiście produkty muszą być w stanie idealnym, nienaruszonym bez żadnych śladów użytkowania i w oryginalnych opakowaniach.
    Więcej informacji znajdziesz klikając tutaj
Co jeśli otrzymam wadliwy towar ?
  • Przepraszamy najmocniej jeśli taka sytuacja zaistnieje, dokładamy wszelkich starań i każdy produkt sprawdzamy z ogromną dokładnością jednak czasami możemy coś przeoczyć. W takiej sytuacji wyślij do nas na e-mail formularz reklamacyjny, wraz ze zdjęciami uszkodzeń, a my wrócimy do Ciebie z odpowiedzią do 48h.
    Więcej informacji znajdziesz klikając tutaj



PŁATNOŚCI:

Czy mogę zapłacić za towar przy odbiorze ?
  • Tak, oferujemy taką możliwość naszym klientom.
Moja płatność została odrzucona, co zrobić ?
  • Jeśli z jakiegoś powodu płatność została odrzucona lub nie udało Ci się jej dokonać, możesz złóżyć zamówienie ponownie. Możesz również w tej sytuacji najpierw napisać do nas e-mail: zakładka KONTAKT opisując całą sytuację podając swoje dane, numer telefonu, numer zamówienia bądź płatności, a my anulujemy zamówienie ręcznie po czym będziesz mógł złożyć je ponownie.
    Wszystkie zamówienia w naszym sklepie, które nie zostaną opłacone w przeciagu 3dni od momentu złożenia są anulowane, a klienci informowani.
Czy opłacając zamówienie tradycyjnym przelewem będzie ono zrealizowane od razu ?
  • Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie. Zazwyczaj płatność klasycznym przelewem wydłuża czas realizacji o dodatkowe 1-2 dni, aby tego uniknąć prześlij nam potwierdzenie płatności.
Jakie formy płatności akceptujecie ?
  • Wszystkie nasze płatności są realizowane przez naszego partnera AUTOPAY S.A. Wszystkie szczegóły oraz formy płatności znajdziesz w zakładce Płatności